tisdag 17 september 2013

Att greppa..

Jag kan inte, helt ärligt förstå att jag är gravid. Att det är en liten plutt som växer inne i mig. Som är en del av mig och min kille.
Jag tycker att det är väldigt läskigt allting. Jag är rädd och orolig.

Jag har diagnosen ADD, och nu under graviditet får jag inte äta min medicin. Vilket gör det lite svårare för mig att klara min vardag. (Kan skriva mer om min ADD i ett eget inlägg)

Jag hinner inte med min kropp och allt som händer i den, med mig. Jag känner mig inte riktigt gravid mage tjock utan jag känner mig mest bara tjock. Vilket gör mig ledsen... (vilket egentligen är riktigt löjligt men påverkar en mer än vad man förstår.)

Min kille säger att jag är så vacker!
Men jag är inte där, för jag hinner inte med allt som händer. Jag är i v.17 men i mitt huvud är jag någonstans i månad 2... Jag har lite att komma ikapp och förstå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar