torsdag 10 oktober 2013

Nattlig tanke

Känns som om vart man än ser eller hör så ... är alla blivande mammor så otroligt lyckliga. Missförstå mig inte, jag är lycklig. Jag vill ha min lilla tjej. Men jag känner mig inte lycklig eller glänsande! Haha
Orolig för minsta lilla, nya känslor, nya saker i kroppen som jag absolut inte är van vid, andra känslor, nya känslor typ!... En enda stor röra tycker jag att det är och jag känner mig väldigt ensam och som om jag inte har någonting under kontroll.

2 kommentarer:

  1. Nej du är inte ensam. Och GRATTIS!!!!!! Vad kul för er! :) jag hade jätte mycket ångest och var konstant orolig tills vecka 30 typ. Tänk om det händer någo? tänk om jag blir en dålig mamma? Tänk om det händer henne något? Osv osv. Men försök slappna av och njut istället. Jag saknar att vara gravid jätte mycket, tycker det var så himla mysigt och önskar att jag hade njutit mer tidigare. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) tur att man inte är ensam i sina konstiga tankar!

      Vi kan byta haha

      Radera